Houzz Logo Print
stromberg_amanda

Runt matbord?

Hej! Jag skulle vilja veta vad ni tycker om runda matbord. Jag tycker att det är jättefint och att det ger en annan känsla till rummet – vad tycker ni?

Interiors by Designed To Move · More Info

Comments (7)

  • Inredningsälskaren
    7 years ago

    Samma här! kan dock vara svårt att få plats med det. På bilden har de ju en böjd vägg där bordet passar perfekt

    Amanda Strömberg thanked Inredningsälskaren
  • instockholm
    7 years ago

    Ville verkligen köpa ett runt bord, men hittade väldigt få som var tillräckligt stora för 8-10 personer. De stora jag hittade var vansinnigt dyra, tyvärr.


    Amanda Strömberg thanked instockholm
  • PRO
    Meta Regebro
    7 years ago
    Hade ett runt matbord under många år och gillade bordet men hade ett helvete att hitta runda eller fyrkantiga dukar som var tillräckligt stora. Så räkna med relativt dukfritt. :P
    Amanda Strömberg thanked Meta Regebro
  • PRO
    L:overby design
    7 years ago

    Jag älskar runda matbord! Det blir också mer gemenskap om/när man är udda antal runt bordet.

    Amanda Strömberg thanked L:overby design
  • PRO
    nolu
    7 years ago

    Får jag rekommendera ett bord från oss på nolu.se? Tillverkat i lättbetong och passar utmärkt både inom- och utomhus:)

    Amanda Strömberg thanked nolu
  • PRO
    Ahlins Möbler
    7 years ago
    Runda matbord börjar bli väldigt populärt (igen) . Det är charmigt och det blir en helt annan gemenskap kring bordet. Ingen hamnar längst bort och alla ser alla. Runda bord kräver oftast lite större utrymmen men oj vad bra det kan bli
    Amanda Strömberg thanked Ahlins Möbler